sista April is back!

image13

Det blev en jävligt stor bild, men den beskriver ungefär hur jag är nu, GLAD!
sista April is back liksom! :D
Nu behöver jag inte träna den dagen, skönt som fan, men jag får inte dricka/bli hög eller göra något annat bus på onsdagen. För jag har endå träning direkt på morgonen efter, Urk. Men fett bra att det inte blev träning sista april! halleluja!

Idag var det sista träningen med småtjejerna, och jag och Hanna fick presenter!! jiha! .   Jag gav klubbor åt allihopa, jag är så generös. Vi började nästan gråta, dom är så söta! jag vet ännu inte om jag ska fortsätta ha dom nästa år, men det är ju nästa termin jö. Inte grubbla över det nu!   Sen ska jag hämta ut LÖNECHECKEN!  My presiousssssssssssssssss.
nu ska jag plugga So, sen ut och göra av med mina lår på studsmattan!  Att bli av med rumpan skulle inte heller skada! det blir ett Låååååååång pass.
men chiao! å hare gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå ska vi inte ha träning med excaliburs på valborg?:O slipper vi den eller ska man bara gå på den om man vill..:P

2008-04-21 @ 22:10:46
URL: http://ankiborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0