plåga.

total vändning på kvällen,
det jag kommer hem till efter en lyckad träning och är jätteglad, självklart så kommer det en nyhet som jag inte vill se/höra av.

Konserten med Tokio Hotel den 3 april på Hovet i Stockholm är inställd pga Bill Kaulitz problem med sina stämband och fick att han fick genomgå en akut halsoperation. Förhoppningen var att finna ett nytt datum för konserten inom en snar framtid. MEN! Konserten är nu istället helt inställd och alla som köpt biljetter får lösa in dessa på respektive inköpsställe senast den 8 maj

Jag har seriöst inte orken för det här, jag hade nästan kommit över att den var framflyttad, nu är den HELT inställd. och jag känner inget annat än tomhet.
tårarna bara rinner och jag vet inte vad jag ska göra.
hjälp mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0