morgonpigg är jag vell inte.

Att gå upp på morgonen och vara pigg, det har jag fan aldrig varit. Och på en lördag fick jag gå upp kl 7, hur kul är det liksom? URK
Nu har jag vart inne och tränat i 3 timmar iaf, precis kommit hem och vad göör jag inte, såklart sätter jag mig direkt vid datorn, fast jag är hungrig! men men.
Träningen gick ganska bra faktiskt, ovanligt yes!  det borde faktiskt gå bra eftersom det är 2 veckor kvar til Sm i Borås! ahh. Borås här kommer vi!
men det kommer gå asbra! hoppas jag.
Imorrn har vi våruppvisningen här i lilla Uppsala, jag ska vara med i 3 lag. och uppträda 4 gånger. Halleluja! läskigt, men det kommer att gå bra! (har jag blivit positiv helt plötsligt?)  humöret går verkligen upp och ner när man är tonåring, heerregud.

Sen på måndag börjar träningarna igen.. aldrig är jag ledig! men jag har ju valt det så. Tur att man inte har någon jobbig pojkvän som skulle blitt irriterad på att jag är borta så mycket, Singellivet är fan så mycket bättre! uhh ja!
nu måste jag äta, ska snart på Estland möte, Snart bär det av till Estland oxå! ;''D wie,
chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0