Kladdakaka!

Nu är man hemma på lunch, härligt! jag hade faktiskt klarat mig jättebra den här veckan, inte mycket cola, godis och glass och sånt. Men jo okej, lite har det vart, men mindre än andra veckor. Men idag kunde jag inte motstå Kolsyrad läsk och glass. Tror faktiskt jag ska baka kladdkaka idag oxå!     jag tar verkligen matdagboken på allvar...
det här fungerar seriöst inte. haha!
*
Jag och Freya kom på en till sak som var bra med den sista april, men det behåller vi nog hemligt än sålänge. haha.  Föresten, tack freya för dina kramar och stöd igår. Jag behövde verkligen det. <3
*
Jag HATAR snön ute, den vill inte försvinna! ÅH
*
Pappa har faktiskt fått datorn att fungera jävligt bra nu, får se hur länge det håller innan jag pajar den igen! älskar´t.
*
Så, om en halvtimme ska jag gå tillbaka. Ha hemkunskap som jag inte fattar någonting av, hoppas det är en "göra iordning måltid" vecka. Då fullkomligt ÄGER jag. Kan ju till och med kladdakaka och chokladbollssmet receptet utantill, det måste ju vara grymt bra! haha.  

chiao.
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

kladdkaka är bäst!

2008-04-10 @ 11:42:23
URL: http://amandamoden.blogg.se
Postat av: mulin

Herregud vad sugen jag blev på kladdkaka då! :P

2008-04-10 @ 11:53:37
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0