Kann nicht

Åh, självklart gjorde jag kladdkaka,  jag kunde inte låta bli.
Åh, varför ska det vara så jävla svårt. Godis beroende är fan det svåraste beroendet som finns. Svårast att bli av med.
Det känns verkligen som om det är fredag idag, att jag har helgen framför mig. men nix, fredagen är kvar. Och den dagen är seriöst den jobbigaste dagen på hela veckan, måndag och fredagar är värst. USCH.
Ikväll ska jag vell "försöka" plugga lite, men det kommer verkligen inte gå, jag menar klockan är ju redan 7 och jag vill sova idag, (vilket jag inte heller kommer att kunna göra, yey)
*
okej, FUCK. nu kom jag på att jag har test imorrn på No, gotta go
Jag vill komma i säng idag tidigt.
*
nämen va roligt, jag har glömt böckerna i skolan, nice.
Dö!
Känns ju jättebra att såklart det händer mig oxå! :)
*
haha föresten, det märks att jag är lite väl över horny, Jag såg just på th tv, och gud va jag älskade det.  Bill kom till mig va! <3 nu gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0