Invigning

Jag har haft en jävligt skön dag idag. Skippade halva skoldagen för att jag skulle hem och käka, glömde sedan bort tiden och jag orkade inte gå tillbaka till skolan. Så det kan gå! , och träningen varade bara ungefär en timme NICE. Imorrn är det sovmorgon, eller ja. Jag tror att det är det iaf, det blir sovmorgon för mig i vilket fall så. Fast det kommer inte direkt bli en bra natt iaf, för jag kommer som vanligt att sitta och dyga mig vid datorn och fullständigt glömma bort tiden, som vanligt! :) men men,

Det var 4 dagar sen nu, sen konserten skulle ha varit. Deppar fortfarande, kommer säkert att göra det tills jag får reda säkert på att det kommer bli av och att  jag vet att jag kan det datumet. Sjukt jobbigt att behöva vänta, ÅH.

Sommarn är på väg, det syns. som Josefine sa:
Vad som är ännu bättre är att klockan snart är halv 8 och det är ljust ute! Man blir så glaad.

Jag pratar om ingenting, men måste ju börja någonstans med den här bloggen, (får se om jag håller mig till den här!) 
<3


Här får man en bild av mig oxå.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Man SKA prata om ingenting i bloggen! Haha. Och jag älskar ljuset!

2008-04-07 @ 19:44:45
URL: http://slowhands.blogg.se
Postat av: Gustav

Haha, ovanligt att du går hem och inte "orkar" gå tillbaka till skolan igen, hah ^^ Nej men de är gött. + att sommaren kommer nu ser jag med ! :P
fyfan va skönt. söt flicka på bilden också! Känns som jag sett henne för? :O ^^

2008-04-07 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0