I´m back from the träning

Och jag har mensvärk, jag gick till skolan var där ungefär 3 min sen gick jag hem, jag fick panik för jag hade så ont. Jag åkte tillbaka sen till provet och gjorde det, sen åkte jag hem till freya och vi allihopa tränade på dansen till Estland. 

Sen är det ju jävligt moget av er att skruva bort min kick på moppen. Väldigt roligt!  fyfan säger jag bara. Moget. 

Har vart på träning nu oxå och jag är sveeettig, dags att dusha och vara fräsh till imorrn, Då ska det bli skoj! right bruds? as always. Vad ska folket göra?
Vi ska göra vårat tradition som vi alltid gör på valborg
Schema:
1. gå upp och göra sig klar och åka in till stan
2. Gå och ta en bra plats för att kolla på forsränningen
3. Kolla på forsränningen
4. Checka läget lite på stan
5. Gå och äta på little Italy och äta pizza!
6. Gå och köpa en massa godis, helium ballonger och maybe åka lite karuseller! det är alltid lika roligt
7. Ringa till en viss person, be han möta upp mig i bjk, och jag köper och han ger, klart
8. Gå hem till mig och dricka (lite för mig i år eftersom träning dagen efter och Sm i helgen)
9. Ha askul och andas helium tills ballongerna är slut och Bandet på videokameran är slut och vi är roliga.
10. ut (definitivt inte åka moppe) och träffa nytt folk!
11. sova hos mig? (inte riktigt bestämt än)


Vad tycker ni om våran tradition? Den kanske låter tråkigare än vad den egentligen är. Valborg är alltid kul! och med underbara vänner kan inget gå fel! <3

Men några som ska till Stan imorrn? och vill träffa mig? någon som det var länge sen jag såg?

det är bara att ringa isåfall! om ni inte har numret, fråga efter det.


image19
Puss på valborg


Kommentarer
Postat av: Freja!

orka med att kolla på forsränningen, speciellt inte att ha bra platser....
fast little italy och helium JA

2008-04-29 @ 20:41:41
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0