hatar

jag HATAR min dator, jag verkligen hatar min dator, hatar, finns inget bättre ord.
Jag tror jag ska leta runt i huset och se några saker jag kan sälja, ha ha. Kanske ska sälja min elgitarr och förstärkare. så får jag ungefär 700 för det iaf. Då har jag ju iaf min acustiska kvar, men det är inte lika roligt men iaf, är man behov av pengar så är man. Jag lär få min lön snart oxå. 2 veckor kvar kanske max tror jag. Härligt , men det är endå inte så mycket, men lite iaf!
och datorer kostar så jävla mycket men fan så mycket bättre än vad den här är iaf. fan vad jag hatar den. den ska kvaddas!
åh, och jag som skulle spara till sommaren! no way att det blir så. jag måste uppdatera min mobil oxå, och så måste jag köpa en ny digitalkamera. och nu en ny dator. JIPPIE. och jag är fortfarande skyldiga mamma och pappa 2000 från London. och hur mycket gjorde jag av med på påsklovet? jo 3500.
det här går SÅ bra, jag tror verkligen jag måste sälja allt jag äger. Panik. det här går inte

Och den här bilden har Johanna ritat, 22 år från hudiksvall! Love her.

sjukt bra gjort! hur likt är det inte?!

Om någon inte ser så är det faktiskt jag och bill på bilden!
image9
ahhh. jag står bredvid Bill, det gör inte duhu, nananananana


Kommentarer
Postat av: Gustav

Synd att datan är störd för dig :/
btw, bilden är skit bra ritad !:)
Väldigt lik dig + bill.

2008-04-15 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0