halååå

Nu är jag inne i stan, sitter på mammas jobb och väntar på att Mc donalds ska börja servera Hamburgare och pommes frites! haha. Är man desperat så är man.
Jag har tagit bort mina vårtor, YES! men nu har jag en stoooor blodfläck på min mun. kul att gå till skolan nu liksom.
Läkaren var jävligt snäll, han tyckte att vi skulle bedöva och sen skrapa bort 3 av mina vårtor, så 3 bedövningssprutor blev det, fyfan säger jag bara!  Jag trodde jag skulle börja grina. Jag har världens skräck för sprutor, jag tål dom verkligen inte. USCH
men det gick bra iaf, så nu har han 3 av mina vårtor i provrör, ha ha. Mysigt säger jag bara!
dom andra vårtorna frös jag. och jag kan säga att frysningen var bättre,  dom tål jag. smärta är alltid lika skönt, (sadist?) haha.
så nu vill jag ha en riktigt smarrig Mcdonalds hamburgare. Men jag måste vänta en timme först...

Desutom tar det jättelång tid att skriva, jag har ingen känsel i hela armen, läppen är också bortbedövad, inte kul alls.
Men nu ska jag gå och dricka varm choklad med grädde!
chiao!

Kommentarer
Postat av: Freja!

gör det fortfarande ont?
isånnafall hoppas jag du njuter...
annars hoppas jag att det blir bättre snart!

2008-04-17 @ 17:23:35
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0