haha, vad fan?

okej, den här bilden är skön, riktigt jävla skön. Vad fan har Bill på sig?
haha
image8

'jag garvar fortfarande, haha!
men aja, jag har haft fullt upp idag, Sovit, sen tränat sen gått på stan sen åkt till en träning igen. Träningsnarkoman jag är.  Skönt som fan att vara hemma. Längtar verkligen inte tills imorrn, känns så sjukt jobbigt att gå i skolan nu, jag orkar verkligen inte, och jag har fan panik när det gäller att välja gymnasium. Jag har fan ingen aning om vad jag ska välja! ahh. PANIK!  jag är så jävla skoltrött, och det vill inte försvinna. funderar på att skippa skolan imorrn, jag orkar inte.
Nu måste jag gå och ääta och sen sova,
ska vara duktig idag,
Puss!

(Matdagboken går för övrigt ganska bra , tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0