fyfan

Världen är så jävla orättvis, Engla förtjänar att leva, inte den där jävla gubben. Som till och med har mördat en till. Vilken idiot dödar ett barn och sen gräver ner kroppen? alltså fyfan! det är så jävla vidrigt.
Ibland är det synd att vi inte har dödsstraff i Sverige. Han förtjänar det stort. Ge honom elektriska stolen för fan!

Nu är jag iaf hemma, på lunch. Måste tyvär åka tillbaka sen. GAH
hade matte nationella prov muntligt idag, sjuuuuuuuukt svårt, jag fattade seriöst ingenting. och jag brukar endå få ganska bra på proven, på det senaste hade jag 95% är inte det bra? hehe. Neeerd
Jag måste gå och ta något vettigt att äta, sitter just nu och äter popcorn, INTE BRA!
så chiao
<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker absolut inte att vi ska ha dödstraff i Sverige, främst på grund av att jag inte tycker att någon har rätt att döda en annan människa (med vissa undantag när det gäller till exempel självförsvar) Dödsstraff är absolut inte lösningen.
Men jag förstår att du känner att han förtjänar att dö, det är nog många som gör det nu. Jag själv tycker inte att han skulle få slippa undan så lätt och jag är överhuvudtaget väldigt emot dödsstraff, vad det än gäller.
Men han är ett jävla svin, det är klart att jag håller med om det.

2008-04-14 @ 10:41:59
URL: http://slowhands.blogg.se
Postat av: Freja!

usch. alltså det är sånt som bara inte får hända. och linns mamma har pratat med englas mamma för längesen.
men nej, jag håller med josefine. dödsstraff är fel. däremot borde livstid vara livstid också och inte typ 15 år.

2008-04-14 @ 16:19:02
URL: http://heja-freja.blogspot.com
Postat av: Josefine

Nu kommer jag igen, haha.
Håller med Freja om livstidsstraffet. Vi har ju faktiskt livstidsstraff i Sverige som är just livstidsstraff (alltså fängelse på obestämd tid) men i princip alla släpps ju efter ungefär max 15 år. Väldigt fel, han förtjänar inte att vara fri.

2008-04-14 @ 16:43:39
URL: http://slowhands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0