en helt vanlig dag...

Okej, fan jag hade skrivit ett långt inlägg men det har försvunnit. så aja bara att skriva om det en gång till!
Men jag gick ju upp kl 7 i morse, så det gick inte så bra att träna! :( Men SM nästa vecka så är det inte så bra..

Jag hatar tonåren för övrigt. Jag har så mycket finnar nu, jag brukar fakktiskt inte ha så här mycket finnar! ahh..
Jag kom på en till sak oxå, jag kommer ha Mens på Sm. Kul!
Det är ju skitkul!? jag kommer springa runt där med kort kjol och en hemsk body och tighta dansbyxor och många mil hemifrån, KUL! verkligen underbart! åhh... Korv säger jag bara!

Johanna fyllde egentligen år i torsdags, men aja bättre sent än aldrig!
Grattis syster en en gång! <3


Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag :)

2008-04-26 @ 16:00:51
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: N

Man får alltid mens när man inte vill ha det :p

2008-04-26 @ 16:03:47
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0