Dator in my heart

sovmorgon är fan det bästa som finns, Eller ja, det brukar vara det bästa som finns, Dagens sovmorgon blev inte så lyckad, jag gick och jag mig för sent (alltså blev det inge mer sova för min del) och så vaknade jag av att pappa skrek åt mig, och jag hade riktigt ont i hela kroppen. Har ingen aning om varför, jag tränade ju inte så hårt igår?. Men iaf, jag gck upp och åt pannkakor, (ja, pannkakor till fruskost är bland det godaste som finns!) satte mig vid tv och sen datorn, sen upptäckte jag att klockan var väldigt mycket, så jag fick ta och skynda mig. Kom försent till skolan, och ja, dagen gick vääääääldigt segt för att vara en tisdag. Så nu är man tillbaks till min kära igen. Jag har faktiskt återhämtat mig från dampet av min dator, sjuuukt jobbig tid. Hoppas den slutar krångla nu, änslånge så fungerar det. Ska installera camen snart oxå, får hoppas att intaget fungerar idag.
jag kom precis på att jag har fått tillbaka ALLA mina bilder på datorn igen, SKÖÖÖÖÖNT! så nu ska man lägga upp någon bild här.

men aja, snart ska jag in på träning idag igen. (boring life) så jag antar att jag måste gå och ta mig någonting att äta, Och juste, jag måste äta 2 frukter i dag med, jag gjorde det ju inte igår. Min tränare har gett mig en matdagbok som jag måste föra, och jag måste äta minst 1 frukt om dagen, om jag inte följer matdagboken så får jag tävlingsförbud. Alltså jag får inte tävla i Sm. Jag har nämligen inget annat val. kul

Hare bättre än mig!
<3

image3
Vi är iaf Schnyggare än er.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill höra om matdagboken! Det låter nyttigt tycker jag. Och bra. Och ja, vi är snyggare än er!

2008-04-08 @ 16:29:08
URL: http://slowhands.blogg.se
Postat av: Anna

hörru du måste följa matdagboken, för utan dej fungerar inte laget ju och då kan ju inte vi heller tävla på sm!! och vi vill ju visa
sverige vaf vi går för fan!! vi kör ju den hetaste trenden i USA..=)

2008-04-10 @ 17:24:37
URL: http://ankiborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0